avatar Ten blog rowerowy prowadzi czerkaw z miasteczka Marianowo. Mam przejechane 3732.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.39 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy czerkaw.bikestats.pl

• Sprzęt Kali

Na południe po gminy

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 22.03.2015 | Komentarze 1

Witajcie :)
         Jako, że sobota ( przynajmniej rano ) zapowiadała się ładnie to postanowiłem, że wybiorę się na południe po kilka gmin.
Pierwszą gminę łapię za Choszcznem, blisko - na południe rzadko kręcę...Droga nr 160 wiedzie przez malownicze bukowe lasy pełne zakrętów, jesienią jest tam na prawdę ładnie :)

Obieram kurs na Dobiegniew, który początkowo miał być moim końcowym punktem wycieczki, ale jakoś się złożyło, że pocisnąłem dalej :). Pierwszy postój robię w Bierzwniku - wypijam soczek pomidorowy i strzelam fotkę klasztorowi cystersów :

Jadąc dalej udało mi się pierwszy raz wyruszając rowerem z domu przekroczyć granicę województwa, wylądowałem w Lubuskim, kierunek Drezdenko, przed samym Drezdenkiem jest miejscowość Klesno z pięknym 2 kilometrowym odcinkiem  bruku, na szczęście można go ominąć jadąc trawnikiem z wydeptaną ścieżką :). Przejazd przez miasto jest całkiem krótki, zaraz za mostem, pod którym płynie Noteć, skręcam w kierunku Krzyża Wielkopolskiego, a tam przed samym Krzyżem niespodzianka - na drodze widzę Wilka :D :

Chcąc zdobyć jeszcze kilka gmin postanowiłem jechać przez Wieleń oraz Człopę, co znacząco wydłużyło moją trasę drogą krajową nr 22, ale po jakichś 10-12 kilometrach wjeżdżam w boczną dróżkę prowadzącą przez Drawieński Park Narodowy, gdyby nie deszcz to było by całkiem ładnie :)

Lecz pomimo chłodu i padającego deszczu wiosna rusza pełną parą :)

Na koniec wpisu zamieszczam mapkę oraz całą galerię :) Do zobaczyska :)