avatar Ten blog rowerowy prowadzi czerkaw z miasteczka Marianowo. Mam przejechane 3732.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.39 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy czerkaw.bikestats.pl

• Sprzęt Kali

Przełęcz Karkonoska zimą

Sobota, 14 marca 2015 · dodano: 16.03.2015 | Komentarze 4

Witajcie :)
         W sobotę 14 marca razem z Jeloną wyruszyliśmy na Przełęcz Karkonoską, naszym głównym celem było wjechać jak najwyżej się da, a jak już się nie da to troszkę popchamy :)
Droga Jelenia Góra - Przesieka była czarna, jazda po niej nie sprawiała trudności chociaż ciągle pod górę :), zabawa zaczęła się na końcu Przesieki gdzie czerń została zastąpiona bielą :P

Podjeżdżaliśmy tyle ile można było... ale gdy to nie wystarczało to zostało tylko jedno - pchamy !! :)

Po trwającym dłuższą chwilę "podjeździe" udało się dotrzeć na szczyt, gdzie przywitała nas całkiem gęsta mgła:

Jeszcze tylko zdjęcie pod tabliczką oznaczającą wysokość przełęczy:

Na pokrycie strat kalorycznych udaliśmy się jeszcze na frytki do Schroniska PTTK Odrodzenie, porcja jedynie 6 zł :) i można było wracać techniką mieszaną - zbieganie połączone ze zjazdem :D. Droga Sudecka już normalnie nadawała się do jazdy, głównie dzięki temu, że było z górki, a od miejscowości Borowice droga znowu była czarna :) Na jeleniogórskim PKP jeszcze zdążyliśmy sobie ugotować trochę herbatki :)

Na koniec mogę tylko powiedzieć, że na Przełęcz Karkonoską jeszcze wrócimy, trzeba w całości od Podgórzyna rowerem wjechać przecież :). Aaaaa... mapka :) - Galeria z wyjazdu :)

Do zobaczenia na szlaku ;)

Kategoria <100

mors
| 23:04 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj Wypad z lekka absurdalny - tak jak lubię! ;D
Szacun, że w ogóle wepchaliście te rowery. ;]
PS. taki balast na taką trasę? o_O
elizium
| 19:55 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj ładnie, aż zazdroszczę normalnie :D
czerkaw
| 10:20 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj A dziękuję :)
Ludzie byli bardzo zdziwieni, zdarzyło się nawet, że robili nam zdjęcia ;)
Pod mapką dodałem jeszcze link do całej galerii - jakby ktoś chciał przejrzeć :)
monikaaa
| 09:24 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Na 4-tym zdjęciu sceneria jak z filmu "Mgła". :) Fajowy wypad. Piesi byli pewnie lekko zdziwieni waszą obecnością z rowerami o tej porze w tym miejscu :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza