avatar Ten blog rowerowy prowadzi czerkaw z miasteczka Marianowo. Mam przejechane 3732.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.39 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy czerkaw.bikestats.pl

• Sprzęt Kali

Naokoło Poligonu Drawskiego

Niedziela, 1 marca 2015 · dodano: 01.03.2015 | Komentarze 3

Witojcie,
          Dzisiejszego dnia o 9 wybrałem się pojeździć po okolicy, po śniadaniu wsiadłem na rower i zacząłem nierówną walkę z wiatrem, który niejednokrotnie próbował mnie zepchnąć z drogi. Do samego Kalisza Pomorskiego nie miałem lekko :P
         Pierwszy przystanek urządzam sobie nad rzeką słynącą ze swojej czystości, po której spływał nawet Karol Wojtyła  :).

Po zjedzeniu jakichś ciasteczek zbożowo-orzechowo-miodowych (nawet smaczne) ruszam dalej, po 9 kilometrach docieram do Kalisza Pomorskiego i decyduję się żeby jechać w kierunku Drawska Pomorskiego drogą wojewódzką 175 ( trafny wybór, bardzo ładna droga - POLECAM !!! ). Tu ciągle chciałem się wybrać jakimś skrótem przez las na objazdówkę, ale skutecznie mnie odstraszały znaki typu:

Powiedziałem sobie iż uciekać przed kulami mi się nie chce więc nie jadę - cisnę dalej na północ tym razem wiatr mi sprzyja - dobrze się jedzie:). Ciekawe miejscowości można spotkać - łamańce językowe :P

W tej oto miejscowości jest jedna perełka, przystanek autobusowy przyozdobiony w prawie wszystkie kobitki z Disney'a :)

No i też dowiedziałem się gdzie pracuje Murzynek Bambo :D - w pobliskiej Leśniczówce :)

Kończąc ten wpis jeszcze pragnę przestrzec przed czołgami na drodze :)

Nie spotkałem żadnego - niepocieszony jestem, ale ruch pojazdów wojskowych jest całkiem spory, na szczęście zachowują bezpieczne odległości - można śmiało jechać :)
         Podsumowując na 108 km jakieś 80 zrobiłem z wiatrem twarzo-bocznym, a ostatnie 10 kilometrów dodatkowo deszczem mnie aura poczęstowała, teraz siedzę w łóżku popijając sobie gorącą herbatę z miodem i się rozgrzewam :) Poniżej zamieszczam mapę przebytej drogi. Do zobaczenia na trasie !!!

Kategoria 100><200

czerkaw
| 09:39 poniedziałek, 2 marca 2015 | linkuj Wiesz jaka jest młodzież... Zaśniesz na imprezie i pomalują twarz :P
No pierwszy raz jechałem tą trasą i myślę, że jeszcze tam wrócę :)
jelona
| 07:47 poniedziałek, 2 marca 2015 | linkuj I tak oto przegoniłeś mnie , ale ja nie odpuszczę ;) Zastanawia mnie, dlaczego Śpiąca królewna ma taką szarą cerę:D
4gotten
| 07:40 poniedziałek, 2 marca 2015 | linkuj Odcinek pomiędzy Drawskiem i Kaliszem rzeczywiście ma swój urok. Wokół lasy, jeziora i sporo hopek na trasie.
Wrył mi się w pamięć, bo właśnie tam odpuściłem w końcu zbyt szybką jazdę z Hipkami I Tomkiem na BBT.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cztwa