avatar Ten blog rowerowy prowadzi czerkaw z miasteczka Marianowo. Mam przejechane 3732.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.39 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy czerkaw.bikestats.pl

• Sprzęt Kali

Kołobrzeg-Koszalin

Sobota, 14 lutego 2015 · dodano: 18.02.2015 | Komentarze 2

Ahoj, że tak się przywitam :) - w końcu nad morzem byliśmy :D
          Celem walentynkowej wycieczki był Koszalin, żadne z nas nie ma tej gminy więc pomysł jak najbardziej zacny. Obowiązkowym punktem przejazdu przez Kołobrzeg jest wjazd na molo :)

Oczywiście wraz z widokiem na latarnię morską ;)

Do Koszalina staraliśmy się wybierać jak najmniej ruchliwe drogi, skutkiem tego było błotniste zabarwienie kurtki Jelony :D

Gdy już dojechaliśmy do wyznaczonego celu błoto zdążyło zaschnąć, co umożliwiło jego wyczyszczenie :P Rozsiedliśmy się w KFC u wylotu na Gdańsk, po długiej jeździe jedzonko z KFC smakowało, bardzo smakowało :D

Nadszedł czas na powrót, ciśniem przez Mielno oraz Gąski, złapała nas tu gęsta mgła oraz zwiększający się chłód ( w Gąskach trwa akcja przeciwko budowie elektrowni atomowej ). Nocą szlak R10 jest bardzo klimatyczny, w kilku miejscach oświetlony. Mieliśmy tylko jeden dosyć niebezpieczny moment gdy rozpędzeni jechaliśmy przez drewniany mostek za Ustroniami Morskimi, nagle pojawiła się zaspa z piachu, z dwóch stron ogrodzeni barierkami drewnianymi odgradzającymi nas od skarpy oraz wody... na szczęście udało się przejechać bez szkody na ciele i rowerach :)
          Po paru minutach od tego zdarzenia udaje się nam dojechać do Kołobrzegu, który wita nas ładnie oświetloną drogą rowerową przy deptaku,

No i oczywiście nocna latarnia morska :)

Po tym wszystkim nastąpił powrót do kwaterki aby napić się gorącej herbaty z dodatkiem naparu z czarnej porzeczki :)