avatar Ten blog rowerowy prowadzi czerkaw z miasteczka Marianowo. Mam przejechane 3732.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.39 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy czerkaw.bikestats.pl

• Sprzęt Kali

Walka z wiatrem

Niedziela, 11 stycznia 2015 · dodano: 11.01.2015 | Komentarze 8

Siedzę tu od roku prawie i właśnie dojrzałem do napisania pierwszego opisu wycieczki :)
Wg wszelakich prognoz pogodowych dzisiejszy dzień miał być bezdeszczowy... jednak budząc się stwierdziłem iż prognozy się nie sprawdzają specjalnie często... Plan miałem ambitny - ponad 100 km, ale przez deszcz odwlekałem start aż do pojawienia się okienka pogodowego które nadeszło około godziny 11:30.
              Pierwsze 10 kilometrów można opisać jako walka z nieustającym wiatrem o prędkości około 30 km/h z porywami wynoszącymi nawet 60 km/h, ale pójdzie w łydki :D. Ale podróżnikom takie warunki nie straszne, do nas uśmiecha się cały świat :)

Najmilszy odcinek jazdy zaczął się od wjazdu na drogę krajową nr 10 - 8 kilometrów do Suchania z wiatrem czyli 40 km/h bez większego wysiłku :D. Prócz mnie z tego wiatru zadowolone jeszcze były wiatraki, które kręciły się radośnie :).

Spotkałem również ślady działalności bobrów, które ścinały drzewa przy drodze łączącej Tarnowo i Szadzko.

Kolejne kilometry to kolejne wojaże z wiatrem w lico, dzięki czemu po dojechaniu na metę moje nogi czuły jakby przejechały te zaplanowane 100 :). Na koniec jeszcze mój Kali dostał odznakę za działalność charytatywną :)

Łącznie lekko ponad 57 km przejechane i czekam na kolejny weekend by zaatakować dystans powyżej 100 kilometrów :)
Do zobaczyska :)

Kategoria <100

czerkaw
| 18:20 poniedziałek, 12 stycznia 2015 | linkuj Niech no tylko rower ( napęd ) wyczyszczę i się ureguluję :D
| 15:43 poniedziałek, 12 stycznia 2015 | linkuj Ale Ci pocisnął :D :D :D
Waskii
| 21:13 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Będzie z kim rywalizować na BS bo mam nadzieję, że nie odjedziesz mi na 5 tys km :D
| 20:22 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Kiedyś to musiało nastąpić ;D
Waskii
| 19:48 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Gratuluję pierwszego wpisu :P
jelona
| 15:58 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Czy te usta mogą kłamać? Nie sądze :D
czerkaw
| 15:19 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Stwierdzasz to po wyglądzie tych skamieniałych ust :D ? Żono w tym roku to Ty mnie gonisz :D
jelona
| 15:15 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Ten kamyk to skamieniała gumowa lala z czasów prehistorycznych :D Ciśnij mąż i przeganiaj mnie, póki możesz :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ygasn